Migreenistä selvitty ja normaali olo ollut jo kaksi päivää . Siis jos ei lasketa tuota hiton hartiapistosta... Alkoi taas ihan puskista ja toivottavasti painelee yhtä haipakkaa helvettiin mun kropasta!!

Meidän ristiinluovuttaja kävi loppuviikosta lekurilla ja saa jo ensi viikolla ekan jarrupiikin. Hänellä ei siis käytetä suihketta vaan saa suoraan piikkinä jarrun?!! Mä luulin, että piikkiä käytetään vaan tällaisissa vaikeissa endotapauksissa (kuin esm. mä), mutta parempi siis noin. Ei tarvitse muistaa niiskuttaa pulloa . Hoitaja oli tiedustellut ystävältämme, että missä vaiheessa meillä  on valmistelut, että ollaanhan muistettu käydä terapeutilla ja juuri edellisenä päivänä oli soittanut meille ja muistuttanut käynnistä . Voipi siis olla, että hyvällä tuurilla meidän luovuttaja ilmestyy nopsaankin...

Sohva tulee JO tiistaina, JESJESJES!!!! Ja huomenna käydään ostamassa uusi sohvapöytä! Vitsi, että mä olen iloinen (pienestä näinä päivinä).

J valmistui perjantaina. Siitä tuo otsikko... Tuun kertomaan lisää illalla . SSHHHHH.........

Nyt taidan painella suihkuun...

Pus.