Päivät menee, viikotkin kai.

Meidän ristiinluovuttajan hoito alkoi perjantaina. Nyt sitten odotellaan. Mä olen maailman huonoin odottaja! Mulle kaiken pitäisi tapahtua heti nyt ja mielellään jo eilen. En kestä yhtään jahkailua ja empimistä, vaan tekisi mieli ottaa korvista kiinni ja kiepauttaa. Mun huono puoleni, tiedän. Voitte siis kuvitella miten kivaa musta on odottaa sitä soittoa klinikalta, että meille on löytynyt luovuttaja.

Juu tiedän, että meidän jonotus ja odottaminen (toivon mukaan) kestää vain max. muutaman kuukauden, eikä 6 kk-1 v. Toisaalta mä olen joutunut odottamaan hoitojen kanssa vähän väliä, joten otan tän nyt bonuksena . Itsekästä, mutta sellaiseksi tässä kuulkaa oppii...

Huomenna lähtee vanha sohva ja olohuoneenpöytä. Koottiin tänään J:n kanssa uusi arkkupöytä ja se on ihan ihana meidän uuden sohvan kanssa.

Huomenna on vuorossa  suursiivous, heti kirppari katsastuksen jälkeen...

Katsotaan liikkuuko nämä raadot tänään enää minnekkään...

Pus.