Menkat alkoi keskiviikkona. Sunnuntaina otin viimeisen Proveran, eli ei mennyt montaa päivää ennenkuin alkoivat. Ja hyvä niin, sillä nyt saatan olla ensi viikonloppuna jonkinlaisessa rinnekunnossa .

Kivut ovat olleet minimaaliset, joskin vuotoa tuli ke ja to aika lailla. Olen siis pärjännyt Litalgin-Celebra-Panacod-Burana600-Coctaililla ihan hyvin. Pahoin olen voinut taas keskiviikosta lähtien. Syy tähän taas saattaa löytyä saparopiikistä, jonka hain keskiviikkona. Ihan kamala olo tuli bussissa kotiin mennessä. Loppuillan makasin sohvalla liikkumattomana myttynä, koska pirjo olisi tullut liikkumalla vierailulle. Olin torstain poissa töistä, kun sama tunnetila jatkui. Perjantaina vääntäydyin mekkalan keskelle, olotila vuoristorataa vetäen. Selvisin päivästä kuitenkin kunniallla!

Maanantaina käytiin J:n kanssa katsastamassa Hatebreed ja Machine Head jäähallilla. Oli kovat keikat ja pitkästä aikaa jaksoin keskittyä kipuilun sijasta La Musicaan .

Mä olen henkisesti yrittänyt valmistautua ensikuun lääkärikäyntiin. Nyt taas on pelottavan rauhallista tuolla alakerran alueella. Olin jopa havaitsevinani jonkin asteisia "limoja" ennen menkkoja, mutta taisi olla vain mielikuvituksen tuotosta... No kivut nyt kuitenkin ovat olleet inhimilliset, jos kipu nyt sellaista voi koskaan olla . Zumenoneilla jatketaan sitten maaliskuun alkuun asti, mutta taas olen auttamattomasti pihalla seuraavien menkkojen ajankohdasta... Siitä, että pitäisikö niiden tulla spontaanisti vai jäävätkö lääkityksen takia tulematta? JäispäTulemattaJäispäTulemattaJäispäTulematta....

Pullianen: Naamakirjassa on kuvat uudesta keskeneräisestä ja vanhasta. Uusi on kuitenkin sellainen iso koko yläselän peittävä puu... Maaliskuun alussa on seuraava lekurikäynti! Sitä panikoiden odottaessa...

Nyt siivoamaan ja laittamaan ruokaa, kun nämä viimepäivät on menneet vähän harakoille...

Pus.