Niin se tuli taas viikonloppu.

Se viikonloppu, jota mä olen odottanut kauhun sekaisin tuntein. Mä olin etukäteen päättänyt,  että tänä viikonloppuna me mennään syömään ulos ja mä käyn ehkä vähän shoppaamassa. Nyt J on lahdessa Finlandiahiihdossa, joten tänään mun suunnitelma ei ainakaan onnistu.

Tämä suunnitelma on tehty sitä varten, että tulevana tiistaina on meidän ratkaiseva lääkäri ja mä tiedän sen lamaannuttavan mut. Mä tiedän jo etukäteen lääkärin vastauksen jatkon suhteen. Se mitä mä en tiedä, on se miten mä siihen reagoin. Tähän asti olen aina pystynyt pitämään itseni jotenkin kasassa (paitsi silloin, kun sain ne magneetin tulokset). Toisaalta mä toivon jo loppua tälle epätoivoiselle unelmien pystyssä pitämiselle. Vuoto jatkkuu edelleen, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Pääpointti on kai se, että verinen vuoto ei ole loppunut ollenkaan eli tuskin siellä mitään limakalvoakaan on...

Mä olen ajatellut aika paljon adoptiota viime aikoina. Monet mut tuntevat muistavat, että olin taipaleemme alussa sitä mieltä, että minusta ei ole  adoptioon. Ei sen takia, että lapsi tulisi jostain muualta eikä olisi millään lailla meille biologinen. Vaan sen takia, etten ollut yhtään varma kykenemisestäni kestää kaikki se urkkiminen ja kyseenalaistaminen. Nyt olen kuitenkin päättänyt, että jos J on suostuvainen ja halukas aloittamaan prosessin, niin lähden siihen heti. J on ilmoittanut, että miettii adoptiota tarkemmin vasta lopullisen päätöksen saatuamme. Enkä halua häntä tässä asiassa painostaa. Mies ottaa aikaa ja ottakoon sen minkä tarvitsee (kunhan päättää ennen kesäkuun alkua ).

Mugi: Kiitos halauksesta, se tuli tarpeeseen!! Joko täti on löytänyt tiensä sinne ja miten jatko?

Henzu, Mafalda ja Endotar: Kiitokset teillekin sanoistanne!! Tuo valtavasti lisää voimia, kun joku jaksaa jakaa tätä paskaa mun kanssa (tässä pitäisi olla sellainen pusuhymiö).

Pullianen: Mä olen jo suunnitellut visiittiä sinne päin :). Voimia vielä täältäkin teille!!! Toivottavasti alkaa olla jo edes hieman parempi mieli!

Yritän siis pitää itseni kasassa vielä tämän muutaman päivän ajan.

PUS.