Mulle on yht' äkkiä iskenyt hirveä ahdistus erilaisista kuolemaan liittyvistä asioista. En pysty enää kuuntelemaan tiettyjä biisejä, otsikossa mainittu ja Mokoman En elä talven yli ovat tällä hetkellä listan kärjessä. Tuota Mokoman biisiä tykkäsin kuunnella ihan hulluna, mutta nyt se alkaa ahdistaa heti. Tämä on nyt sitten vissiin sitä kuolemanpelkoa. Mikä on seuraava vaihe? Mä nimittäin odotan kovasti jo sitä hyväksyntä-vaihetta .

Eilen soittivat osasto 11:sta, että eka hoito olisi tarkoitus aloittaa maanantaina 21.6. Sillä varauksella, että avanteen vieressä oleva haava on parantunut. Jos ei ole parantunut, niin hoidot siirtyy eteenpäin. Lääkäri kyllä totesi, että tämä on niin hitaasti kehittyvää laatua, että muutama viikko ei muuta tilannetta.

Henzu: Joo, kyllä toi pääkoppa pitää saada pysymään kasassa... Eikä se taida enää onnistua omin voimin. Musta Tuksu-peruukki ois kuitenkin aika pähee .

Johanna: Tämä on kuitenkin eräänlainen henkireikä ja kirjoittaminen auttaa ehkä osaltaan muakin ymmärtämään koko asiaa. Teidän kommenteista saan myös voimaa ja uusia näkökulmia asioihin!!

Nuuti:  Kiitos paljon!!

Mugi: Adoptio asiasta ollaan puhuttu sen verran, että pannaan kaikki tällä hetkellä jäihin. Olishan se vähän hurjaa painella adoptio-infoon kaljuna, huivi päässä. Mä en usko, että se ainakaan paljoa edistäisi meidän tilannetta, jos hoidot on päällä kotiselvityksen aikana. Sitä mitä sitten tehdään, kun saan puhtaat paperit (koska nehän mä tulen saamaan!!) emme ole vielä päättäneet. Pitäisi vissiin ottaa selvää, että voiko seurannan aikana olla kotiselvityksessä. Seuranta kun tulee kestämään 3-5 vuotta.

Missäs teillä mennään?

Tuuli: Jokainen on  oman elämänsä sissi... Meillä tämä nyt vaan menee ihan vaikeimman kautta. Totta on, että itsestäkin alkaa tuntua ettei tässä kaikessa ole mitäään järkeä. Toisaalta nyt ei ole aika luovuttaa, vaan kaivaa ne viimeisetkin voimat jostain...

Sydänjää: Kiitos!!

Mua harmittaa niin paljon, etten pääse eräälle toiselle sivustolle (jossa kirjoittelin aikaisemmin) kirjoittelemaan. Mun kone ei vissiin tykkää siitä saitista, kun potkasee mut aina pihalle, kun yritän avata sivuja. Pääsen kirjautumaan, mutta siihen se sitten jääkin. STANAN koneet, ei ole mua varten... 

Joten onnittelen Hellua ja Mellua vielä tätä kautta ;). Ihanaiset pojat!!

Torstai-ilta katetrista alkoi yllättäen tulla ihan veristä virtsaa... Säikähdin ihan huolella, kun sellaista ei tullut edes leikkauksen jälkeen. Soitin osastollekin ja käskivät seurata ja tulla käymään, jos ei lopu. Loppui nopeasti, mutta eilinen menikin sitten sohvalla maatessa, pelon sekaisin tuntein katetrin letkua tuijotellessa. Lopuksi järkeilin asian niin, että katetri oli ehkä hiertänyt rakossa, koska olin torstaina niin paljon liikkeellä (koko päivän sairaalassa edestakaisin sinkoillen). Nyt verta ei ole tullut (koputtaa halolla päähän).

Tänään olisi tarkoitus vähän siivoilla J:n kanssa. J imuroi ja mä pyyhin pölyjä .

PUS.