Mistäs mä sitten kirjoittaisin...

Ai niin, tilasin itselleni uuden pyörän . Oon jo pitkään haaveillut Tunturi Ponista ja pitkän sekä tuskallisen etsinnän päätteksi tilasin sen. Malli oli loppu kaikista Vantaan liikkeistä ja Espooseen ei vielä keritty. olin jo ihan maani myynyt ja sitten löysin sen  netistä. Turusta tulee Matkahuoltoon, eikä postimaksukaan ollut kuin 15€. Pyörä oli muutenkin muutaman kympin halvennuksessa. Mutta on se kuulkaa hieno. Kolmivaihteinen, jossa on etupakkari. Otin harmaan, sopii sitten kaikkien vaatteiden kanssa .  Nyt vaan odotellaan, että se kotiutuu ja että minä olen pyöräilykunnossa. Sitten pitää vielä tilata kypärä. Haluisin sellaisen Nutcasen pottakypärän... Sellainen rallikuvioinen, että kaikki tietää mennä pois alta. Onneksi Ponissa on myös jalkajarru...

Ihanaisilta ylivuotisiltakin tuli paketti, jo aikoja sitten, mutta olen unohtanut mainita siitä. paketyti tuli tällä kertaa Nellieltä ja siinä oli hemmottelutuotteita!! Oli suihkusaippua, vartalotuoksu ja huulirasva. Ja kylläpä ne tuoksuvatkin herkulliselta . Vähänkö mä odotan, että pääsen taas saunaan... Sitten läträän kaikkien tököttien kanssa oikein urakalla...

Tänään on vuorossa shoppailua. Ikeaan on tulossa sellaisia pehmovihanneksia ja leivonnaisia. Siis sellaisia lasten lelujajutskuja... No kuitenskin. Ajattelin, että ne leivokset olis aika hauskoja tollaisen kakkujalan päällä, esillä. Käydään katsomassa löytyykö... Sitten viedään meille töihin mun vanhoja leluja. Nukenvaunut, nukkekoti ja jotain pehmoleluja. Mulla ei ole yksinkertaisesti tilaa säästää niitä ja tokkopa niillä kukaan meillä enää leikkii...

Nyt aamupalan kimppuun.

PUS.