Tämä viikko on ollut toooosi pitkä ja kiireinen. Oli töissä vanhempainiltaa ja suunnitteluiltaa. Pitkiä päiviä muuten vaan töissä ja olo on ollut koko viikon ihan naatti. vaikka mä tykkään syksystä ihan valtavasti, niin silti mulle tulee väsy. Eikä se varmaan johdu pimeestä vaan siitä, että jotenkin pää vetää nollille.

Toisaalta mä alitajuisesti varmaan valmistaudun tämän syksyn sairaalakeikkaan (jota toivon mukaan EI siis tule!!!). Kahtena aikaisempana syksynä oon maannut lokakuussa Naikkarilla leikkauksen jäljiltä... Nyt en aio maata,  en edes käydä päivystyksessä!!

Vihdevuosipiikki on nyt ilmeisesti alkanut toimia. Ainakin mun mahassa tapahtuu jotain todella kummalista. Hetkittäin tulee sellaisia supistuksen omaisia kipuja, tai siis hitostako mä tiedän millaisia supistukset on, mutta sellaisia kouristuksia kumminkin. Ensi viikolla onkin sitten jännät paikat. Oon nyt syönyt kaksi e-pillerilaattaa putkeen ja tänään otan vikan pillerin. Ensi viikolla pitäisi sitten tulla menkat, jos niitä enää tulee. Procren piikin tarkoitushan on pidemmällä aikavälillä poistaa menkat kokonaan. Kipuja mä jännitän eniten. Toivottavasti ne olis laantuneet edes hieman!! Muuten näistä tulee helvetilliset kuukaudet lahjasolua odottaessa.

Onpas mulla ollut tylsä viikko! Siis sillätavalla tylsä, ettei ole mitään kummempia tapahtunut... Ensi viikolla onkin luvassa endometrioosi vertaistukiryhmän tapaaminen, vanhan työkaverin kanssa maailman parantaminen ja lauantaina kampaaja.

Takapiha näyttää kauniilta. Lehdet putoilee ja nurmikko alkaa muuttumaan sellaiseksi ihan tumman vihreäksi ennenkuin se vetää itsensä talvilevolle. Aurinko paistaa ja edelleen mä odotan...

Pus,