Niitäkin on...

On ollut kaksi viimeistä. Keskiviikkona pääsin pois sairaalasta illalla, koska valkosloluja kasvattavan lääkkeen sai pistää vasta 24h viimeisestä sytosta. Piikki nahkaan ja kotiin. Ei eriskummallisia oireita, ei ennen torstaita. keskiviikkona olo oli yllättävänkin hyvä, oli vaan ihan karmaiseva nälkä. Torstaina heräsin pahaan oloon ja siihen, että nahka oli kipeä eri puolilta kehoa. Niskasta, käsivarsista ja takapuolesta(??!!). Tämän lisäksi oli armoton väsymys ja päänsäärky. Nahkakipu loppui onneksi perjantaihin, mutta väsymys ja pahaolo seurasivat vielä perjantaina. Tänään on ollut ensimmäinen päivä, kun olen jaksanut olla kokopäivän ylhäällä ja kävin jopa hieman ystävän kanssa kiertelemässä kaupoissa .

Itkuisuutta on ollut ilmassa... Varsinkin torstaina ja perjantaina. Tuntui että pää ei kestä sitä huonoaoloa. J:lle vaan vollottelin ja olin ihan maani myynyt. Eniten mua ahdistaa, kun en pysty tekemään mitään. Mä haluaisin niin kovasti TEHDÄ kaikkea, mutta kun ei vaan pysty. Päivät hoidon jälkeen lamauttavat kehon ja suihkussa käyminen on saavutus. Sitten kun olo helpottaa, niin muut asiat estää tekemisen. Mua ei huvita tehdä mitään tämän avanteen kanssa!!! Siis yksinkertaisesti en halua tehdä sen kanssa mitään. Mua ahdistaa, kun en pysty käyttämään tavallisia vaatteita. Pieniä asioita, mutta silti...

Sitten pitäisi saada vaarin talo myyntiin. Koko homma on jäänyt äidin ja isän harteille. Musta ei ole ollut apua asian suhteen ollenkaan ja sekin ahdistaa! Yritän kovasti, että pääsisin vaikka vähän siivoamaan ja pesemään ikkunoita sinne. Sekin auttaisi jo vähän.

J:llä alkoi uusi työ. On toinen ihan onnessaan ja hyvä niin.

Pakettikin tuli . Sain ihanan kaulakorun, sellaisen itämaistyyppisen. Kaunis, keltainen ja puinen. Kiitos siitä Odelle ja Ylivuotisille!! Ja edellisestä paketista kiitos kuului Vp:lle ja Ylivuotisille. Ootte tytsyt ihan uskomattomia tän tsemppauksen kanssa. PERIKSI EN ANNA, sen lupaan!!

Taas mua itkettää... Onkohan mulla hieman hormonit sekaisin... Tai siis onhan mulla, kun en saa hormonikorvaushoitoa ollenkaan. Sain kyllä uuden lääkkeen, että jos ei hoitojenkaan jälkeen hikoilukohtaukset helpota, niin voin koittaa toista lääkettä. Kokeilen siihen asti kuitenkin tuota Efexoria.

Huomenna meen taas kirppikselle. Ihanaa kun on jotain mitä voi tehdä. Aamusta kun menee, niin ei ole vielä niin kuuma.

Rva.M: Oli kyllä ihanaa päästä vähän liikkeelle :). Kyllä se kirves on jo puoliksi kaivossa...

Johanna: Teilläkin loisto autovalinta . Mä olen jo vuoden tuota tosiaan kuolannut ja nyt se sitten toteutuu... Mulle olis kelvannut vähän karvalakimpikin malli, mutta J halusi kaikki herkut. Nyt sitten joudutaan odottelemaan. Onneksi uni on hieman tasaantunut...

Mugi: Pus!!

G.T: Mulla kun se homma meni niin, että sain kyllä unta ilman lääkkeitä, mutta uni loppui aina muutaman tunnin päästä... Olen kyllä kuullut, että joillakin unilääkkeet saattavat vaikuttaa unen laatuun...

Hellu: Joo, onneksi toi kortisoni auttaa tuohon hoidon aikaiseen pahoinvointiin aika hyvin!! Nyt kolmannella kerralla en joutunut ottamaan, kuin kerran ylimääräisen pahoinvointilääkkeen. Ja auto on uusi väri mallistossa, Night shade. Se on sellainen ihan tumman lila, näyttää mustalta. Halitus sinne!!!

Henzu: Tervetuloa haistelemaan . Mä voin myös näyttää kattoikkunasta teille tähtiä . Ja kiitos!!

Lapseton: Kesäautoilu on niin siistiä!! Osa sitä hommaa on se pelko jäädä tienpäälle... J:n työmatkoilla se ei vaan oikein käy päinsä...

Haikaranpelätin: Kiitos!!

Anonyymille myöskin kiitokset!!

Lääkärikäynti olisi sitten 18.8. ja silloin ilmeisesti selviää jäljellä olevien hoitojen määrä. Onko niitä 1 vai kolme vielä tulossa... Mä ajattelin kyllä vääntää lääkärin kanssa kättä siitä, että riittäisikö kollme hoitoa. Se arvo jota multa verestä seurataan on tullut tosi hyvin alas. Se arvo on Ca-125 ja se oli leikkauksen jälkeen melkein 200. Viitearvo on alle 35. Edellisellä kerralla arvo oli 140 ja nyt tokan hoidoon jälkeen verikokeessa enää 60. Elättelen toiveita, että arvo olisi reilusti alle 30 ja voisin saada mahdollisuuden päästä kolmella hoidolla... Tuskin onnistuu, mutta aina kannattaa yrittää. Kyselin myös avanteen sulusta, mutta siihen ei oikein kukaan osannut vastata. Saikku jatkuu nyt syyskuun loppuun ja siitä jatkuu sitten tarpeen mukaan. Seuraava hoito on sitten 23.8, mutta mehän siis toivomme ettei sitä  tarvita tai että se on ainakin sitten se viimeinen!!

PUS.