Hitto että aika rientää vauhdilla!! Mä en tahdo pysyä perässä...

Maaliskuun alku lähestyy ja samalla lääkäriaika. Menkat olivatkin yllättävän iisit ja pahin vuoto onkin jo ohi. Mutta Mutta, koska mä olen mä ja mikään ei mene putkeen niin vuotoa on vieläkin. Zumenonien vaikutus ei ole toivotunlainen, ainakaan vielä. Onhan tässä vielä muutama viikko aikaa...

Sikäli mikäli oikein ymmärsin lekurin puheet aikaisemmin, on sen meidän luovuttajan solut menneet jo muualle. Mä vähän pelkäänkin, että jos tässä jollain ihmeen kaupalla päästäisiin jatkamaa, niin mönkään menee taas odotellessa.

Oltiin pitkä viikonloppu Himoksella :). Lauantaina olin neljä tuntia rinteessä ja loppupäivä menikin sitten sohvalla mahaa hoitaessa. Pääsin kuitenkin vielä käymään illalla rinteessä, mutta pystyin olemaan vain hetken. Sunnuntaina olin rinteeessä muutaman tunnin ja sitten huilimaan. Ei tämä meikäläisen elämä ole kuulkaa kohta enää minkään arvoista. Kipua kivun perään ja kun vähän helpottaa, niin alkaa sattumaan jonnekin muualle.

Jotenkin tuntuu, että on taas voimat ihan lopussa.

Nyt taidan painella suihkuun ja lompsia sänkyyn.

Pus.