Ehtii tapahtua paljon ja vielä enemmän.

Tänään tuli siis leikkausaika. 10.6 klo 7.00 tämä akka astelee Naistenklinikalle viimeistä kertaa, kera kohdun. Ulos tullessa mun endoni ja adenomyoosini on jäänyt leikkurin pöydälle!

12.4 menen tapaamaan anestesialääkäriä ja saan ohjeet etukäteisvalmisteluille. Onneksi saan tällä kertaa (ilmeisesti) peräruiskeen suolen tyhjennykseen, koska se juotava litku on oikeasti ihan kamalan makuista. Papereissa lupaillaan tähystysleikkausta, muutaman viikon toipumisaikaa ja kirkasta tulevaisuutta. Kuitenkin totuus on se, että leikkaus aloitetaan tähystyksenä, mutta jos tarve vaatii niin avoleikkaukseen siirrytään. Minun kiinnikkeisellä vatsallani on suuri riski joutua avoleikkaukseen. Suolen operoinnista ei näissä ohjeissa sanota mitään, mutta minun leikkaukseeni suolikirurgi on kuitenkin varattu... Eli, jos ja kun suolta operoidaan on sairasloma heti pidempi ja väliaikaisen avanteen vaara on olemassa. Joskin toivon todella ettei avannetta jouduta laittamaan.

Ennen kesäkuuta ehtii kuitenkin: Käydä adoptio-infossa ja tehdä yhden päätöksen lisää,  viettää J:n synttäreitä etukäteen, koska mun leikkaus on päivää ennen virallista synttäripäivää,  pistää pihaa kuntoon (jos lumet suvaitsee sulaa), panikoida noin  tuhat kertaa leikkauspäätöstä ja sen oikeellisuutta,  viettää päiväkodin kevätjuhlat, käydä visiteeraamassa Rouva Makkosta ja kaikkea muuta kivaa.

Asiasta kukkaruukkuun... Mursin siis varpaani viime viikolla ja olen ollut nyt viikon saikulla. Töihin menen ylihuomenna  ja jos varvas alkaa oireilemaan liikaa, on kuulemma haettava heti lepoa. Muutaman tunnin pystyy kuljeskelemaan linkuttaen, mutta vähänkään reippaampi kävely tai pidempi liikkuminen alkaa juilimaan. No, nappia naamaan ja baanalle ;).

Sain vihdoin ja viimein puhelimeni ja kuulkaa, mä oon niin lööööv siihen :). Oon vaan lataillut musiikkia ja räpeltänyt sitä. Nyt lähtee vanha Ipod eläkkeelle ja tilalle astuu Nokia 5230!!

Tänään olis pizzailta. J on lomalla koko viikon ja mulla huomenna vika saikkupäivä, joten tänään nautitaan ;).

Kiitokset Pandalle vierailusta ja sanoistasi :)!!

Vilmaliinalle kiitokset vastavierailusta :)

Hellu: Vai pojankutale siellä :)

Mugi: RUTISTUS

PUS.