Ensi viikolla alkaa Missio!!

Tavoitteena on saada neljä kiloa pois. Juu, tiedän. Aika pienestä luvusta on kyse, mutta se on mulle ISO luku...

Olen oikeastaan koko aikuisiän painanut 60-62kg, pituus on n.165cm. Eli olen ihan sopusuhtainen. Maha ja reidet on tässä se ongelmakohta. Tisseistähän se ekana lähtee, mutta jos sen jälkeen vaikka noista kahdesta muusta...

Mä olen herkkuperse, sokerihiiri, pullan puputtaja. Aikaisemmin se ei ole näkynyt juurikaan painossa, mutta nyt leikkauksen myötä liikaakin. Tiedän kyllä, että radikaalileikkaus saattaa nostaa painoa kymmenenkin kiloa, kun aineenvaihdunta muuttuu. Vielä kun tähän lisätään hormoonikorvaamattomuus, on vaihdevuosikilojen varmasti oikein hyvä asua minussa.

No nyt ne saa vaihtaa kotia!

Ensi maanantaista lähtien aloitan uuden elämän. Kävelen töihin (4km/suunta) väli- ja iltavuoroihin, ja kävelen kotiin aamu- ja välivuorosta. Matkaan menee n.45min.

Sitten meillä alkaa tammikuun lopussa se kylppäriremppa. No voin käydä töissä suihkussa ja sitten sain kälyltä lahjakortin Forever.kuntoklubille. Mähän olin vielä tuossa kesän lopussa niiden jäsenkin, mutta irtisanoin itseni vuoden tultua täyteen. Tämä lahjakortti oikeuttaa kuukauden ilmaiseen kulkukorttiin, ja sehän tulee oikein hyvään saumaan remonttia ajatellen. Siellä voin sitten käydä treenin päätteeksi saunassakin. Ollaan toki sovittu jo kaikkien mahdollisten tahojen kanssa erinäisistä pyykkikoneen ja suihkujen vuokrauksista . Ja voi olla, että joudutaan hetkeksi jopa muuttamaan poiskin, jos vedet menee kokonaan poikki jossain välissä.

Kohta kampaajalle ja hammaslääkäriin...

PUS.