Se on jo TAAS sunnuntai. Mihin ihmeeseen nämä viikonloput oikein hujahtaa. Toisaalta siis ihan kiva, menee viikotkin vauhdilla eteenpäin .

Kävin aamusesta taas vaihteeksi kirpputorilla ja löysin muutaman ihanan villatakin. Sellaisia lämpimiä, jollaisia on ihana vetää päälle kirpeinä syyspäivinä. Mulla on vihreä ja sinapinkeltainen kausi menossa. Siis sellainen tumman vihreä ei mikään neon väri. Ruosteen oranssi on aina ollut lempiväri ja nyt rinnalle on tullut tummat keltaiset.

Soittelin viime viikolla meidän hoitajalle, kun en ollut varma infekktioverikokeiden voimassaolosta. Kokeet otetaan lähempänä hoidon aloitusta ja hoito alkaa näillä näkymin loppuvuodesta tai alkuvuodesta.

Sydänjää: Mekään ei tiedetty tuosta ristiinluovuttajan mahdollisesta käyttämisestä ennekuin käytiin klinikalla juttelemassa. Mun mielestä on käytössä ainakin Felicitaksessa ja Väestöliitossa... Ilmeisesti piikin ja sumun ero on siinä, että sumulla saadaan säädeltyä tarkemmin vaikutusta... Tai jotain .

Mugi: Mä oon täällä ja tänne saa tulla turisemaan!! Mä kun en edelleenkään pääse kirjoittamaan sinne kotikoneelta ja töissä ei ole yksinkertaisesti aikaa kirjottaa... Ja kiitos, kivut on taas poissa

Kävin salilla perjantaina. En ole päässyt melkein kahteen viikkoon, kun pukkasi muutaman päivän flunssan. Nyt on takareidet ja persus niin jumissa, että istuminenkin sattuu... Tietääpä tehneensä!

Huomenna on edessä vaateshoppailua.  Kaikki peruspaidat (kalsaripaidat tuttavallisemmin) ja sukat on finaalissa. Sitten ajattelin pyörähtää Ikeaassa katsomassa pikkurahiin uutta päällistä.

Hyvää viikonalkua kaikille,

PUS.