
Tässä on vihdoin ja viimein lupaamani kuva uudesta vihkisormuksesta. Näyttää aika mitäänsanomattomalta, kun tuo taottu pinta ei näy kunnolla... Mutta minä pidän ja se kai on se pääasia :).

Ja tässä on Ebba :)
PUS.
maanantai, 7. marraskuu 2011

Tässä on vihdoin ja viimein lupaamani kuva uudesta vihkisormuksesta. Näyttää aika mitäänsanomattomalta, kun tuo taottu pinta ei näy kunnolla... Mutta minä pidän ja se kai on se pääasia :).

Ja tässä on Ebba :)
PUS.

Puhetta ja pulinaa päälaelleen keikahtaneesta elämästämme. Huumoria ja naurua, kiukkua ja itkupotkuraivareita. Siitä koostuu meidän arkemme.
Syöpä, tuo kaikkien ihmisten painajainen ilmoitti olemassa olostaan kesäkuussa 2010.
Olen hieman yli kolmekymppinen nuori nainen. Naimisissa olen, joten mukana taivaltaa mieheni.
Endometrioosi diagnosoitu 2000, Adenomyoosi diagnosoitu 2010.
Lapsettomuushoitoja vuodesta 2005. Hoidot lopetettu tuloksettomina 02/2010. Radikaalileikkaus 05/2010.
Diagnoosit vaihtuivat kertaheitolla, kun radikaalin yhteydessä 4.6.2010 todettiin syöpä. Adenosarkooma on tämän hetkinen diagnoosi ja sytostaatit alkavat 21.6.2010. Terveen paperit sain ulos 10.9.2010!!
Sähköpostia saa laittaa osoitteeseen: helmivuodatus(at)gmail.com
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.