Mitenkäs teillä meni joulu?

Täällä suunnalla ihan kivasti. Ei tarvinnut mennä uudestaan moikkaamaan Naikkarin tätejä ja setiä. Vuoto tosin jatkuu edelleen, niukkana mutta kumminkin. Nyt odotellaan soittoja. Lääkäreiltä joka puolelta, jotta saadaan jokin tolkku jatkosta. Sanoin kyllä jo J:lle, että mulla alkaa olla pää kohta hajoamispisteessä. Ei hoitojen takia vaan sen vuoksi, että joka kerta kun joudutaan odottamaan niin tällaista tapahtuu. Mikään ei koskaan tapahdu silloin, kun mulle olisi otollisin aika. Nyt jos joudutaan siirtämään tuota siirtoa, niin ihan varmasti saadaan kroppa hetkeksi kuntoon. Sitten kun odotetaan seuraavaa luovuttajaa, niin johan siinä välissä taas jotain menee päin helvettiä. Mä VIHAAN odottamista!! Varsinkin, kun mun tapauksessa se tarkoittaa aina takapakkia. Miksi kaikki ei vaan voi tapahtua heti, niinkus nyt tässä ihan samantien????

Olin ollut kyllä tosi kiltti mennä vuonna, ainakin lahjoista päätellen. Sain IceAge 3-dvd:n, uuden yökkärin (Risto-Matti Ratian), Eva Solon sokerikon ja kermakon... Kaikkea ihanaa ja hyödyllistä ;). 

Henzu, Hellu ja Pulliainen: Adenomyoosille ei voi ilmeisesti sen kummemmin mitään tehdä. Siis muuta kuin poistaa kohtu ja sen mukana tuhoutunut kudos.

Yritin etsiä mun epikriiseistä mainintaan tuosta adenomyoosista, mutta ei niissä ollut mitään puhetta moisesta. Epäilen suuresti, että tauti on löytänyt tiensä kohtuun vasta viime aikoina. Aikaisemmin mulle on aina sanottu, että kohtu näyttää siistiltä ja normaalilta... Tässä taas yksi osoitus siitä, miten nopeasti endometrioosi todella leviää.

Tänään ja eilen on ollut taas ihan helvetillinen päänsärky. Mä vaan elättelen toiveita, että hormoonitaso taas laskee ja vuoto loppuu.

Kiitokset taas kaikille tuesta!!

Pus.