Mihin tämä aika oikein katoaa?!

Kyllä mä toisaalta tiedän. Kotona ei huvita kauheasti oleskella, kun remonttikaaos on vielä päällä... Tällä viikolla pitäisi alkaa loppurutistus, mutta en ole niinkään varma. Ainakaan tänään ei ollut kovin paljoa tapahtunut edistystä. Kodinhoitohuoneen seinät on laatoitettu. Lattiat on valettu saunan, suihkun ja khh:n osalta. Hieman jänskättää, että miten kundit meinaa keretä. Khh:n kaapit tulee jo ensi viikolla.

Tämä on nyt tällainen sekalainen postaus, kun niin paljon kaikkea on tapahtunut.

Kauppoja on kierrelty remonttisisustuksen ja muunkin osalta.

Lauantaina ostin uudet mustat Hai saappaat. Edelliset oli vaaleanpunaiset ja liian isot, ne jatkoivat matkaa ystävälleni. Hän sai ne palkkioksi, kun ompeli mulle keittiön ikkunaan uuden kapan. Kankaaksi valikoitui Vallilan oranssi kelohonka. Olohuoneen ikkunoitahan  koristaa samainen kangas liilan värisenä .

Törmäsin myös pariviikkoa sitten uuteen tuttavuuteen www.motte.fi. Kävin jopa tehtaalla katsomassa kenkiä ja ihastuin ikihyviksi. Heti, kun mulla on ylimääräistä rahaa niin nämä lähtee niin mun mukaan. Huopikkaita saa customoituina .

Maha kulkee tässä mukana. Välillä on ihan hyvä ja sitten taas on hunompia päiviä. Tänään on ollut taas huonompi... Huonoja päiviä on ne, kun mahaa vääntää, vessassa joutuu juoksemaan vähän väliä ja ilmaa on enemmän kuin kuumailmapallossa... 

No mutta juu.

Psykalla olen nyt ravannut kerran viikossa ja psykiatrin olen tavannut kerran. Sairaanhoitaja suositteli traumaterapiaa lapsettomuuden käsitttelyyn, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että mulla on vielä kriisivaihe päällä. Että olisi kuulemma parempi aloittaa terapia vasta syksyllä. Käyn nyt sairaanhoitajan vastaanotolla juttelemassa ja sitten tapaan välissä aina lekuria. Näin jatketaan varmaan sinne syksyn alkupuolelle asti...

Pus.