Se olen minä... Tunnustan.

Vähintään kerran viikossa on pakko siivota koko huusholli. Rikkaimuri surisee melkein jokapäivä, siivouspäivien välillä.

Minua ahdistaa pöly. Keväällä auringon alkaessa heittää ensimmäisiä kirkkaita säteitä ikkunoihin ja sisätiloihin, voi luoja sitä ahdistusta!! Olen myös haka huomaamaan pölypallerot lattialta. Olen paikallistanut kodistamme ne paikat, joihin pölyä kertyy eniten. Eteisessä keittiöjakkaran alla, makuuhuoneessa yöpöytien takana on pahimmat pölypaikat. Parhaimpana ystävänäni taistelussa pölyjä vastaan on aina luotettavat Swiffer sekä Electrolux imuri, joka on varustettu extra pitkällä johdolla. Töpselin paikkaa ei tarvitse vaihtaa kertaakaan siivouksen aikana.

Wc-pöntöt pesen vähintään kaksi kertaa viikossa, koska niin vaan teen... Lavuaarit peseytyvät siinä samalla... Minua ahdistaa vallan kamalasti se pöly, mikä kertyy pöntön päälle ja lavuaarin reunoille (hullu akka, joo'o). 

Keittiö pitää olla tiptop. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Muruset ovat pölyn jälkeen kamalinta...

Tästä pääsemme kilpavarusteluun. Pesuaineet ja välineet. Pitää olla useita erilaisia, eri tarkoituksiin. Uusin pesuainetuttavuus on Method-pesuaineet. Myrkyttömät ja ihanan tuoksuiset. Kodin1 ja Stockmann myyvät ainakin, suosittelen kokeilemaan!!

Tänään oli siivouspäivä. Yritän pitää siivouspäivän aina ennen perjantaita, koska viikonloppu on ihanaa ottaa vastaan puhtaassa kodissa. 

Huomenna on perjantai ja saan ottaa viikonlopun vastaan puhtaassa kodissa. taidan käydä ostamassa kukkia maljakkoon sen kunniaksi.

PUS.