Hei vaan, minä lomalainen täällä!

Viikonloppu vierähti helteisessä Lappeenrannassa, nato T:n luona. Oli kuulkaatten kuuma... Perjantaina istuskeltiin sataman terassilla ja käytiin baarissa. Oli pieni kesähiprakka päällä. Yö oli niin nihkeän kuuma, ettei nukkumisestakaan meinannut tulla mitään.

Lauantaina käytiin Imatralla BigBand festareilla pyörähtämässä. Ei käyty kuuntelemassa mitään bändiä, vaan vain kadulla haistelemassa fiiliksiä. Siellä oli terassit aivan täynnä ja auringossa oli paahtavaa, joten päätimme painella T:n ystävän luokse vilvoittelemaan. Kahteen kertaan yritin käydä uimassa, mutta Saimaa oli liian kylmää mulle. Mä olen kuulkaas niin herkkähipiäinen . Tämä juontaa juurensa mun kilpauintiajoilta, kun oli pakko uida jäätävässä hallin vedessä. Meidän treenihallin vettä ei varmaan niihin aihoihin lämmitetty ollenkaan ja se oli kuin olisi avantoon mennyt. Sen uran kun lopetin, päätin etten ikinä mene vapaaehtoisesti kylmään veteen. Niinpä on talviturkki edelleen päällä...

Meillä täällä kotona on niitä pikkuplotteja, joissa on lämpimämpi vesi. Pulahdan siis sellaiseen!

Mulla on selkeästi termostaatti rikki. Se on vaan hieman ahdistavaa, kun hiki virtaa selkää pitkin ja naama helottaa. Nyt kaikki ajattelee, että urpo, se kuuluu kesään ja helteisiin. Mulla on vaan se ero, että ne aallot saattaa lyödä päälle esim. kauppakeskuksessa tai ilmastoidussa autossa.

Juoksukoulu edistyy ja eilen juoksin 6min. yhteen soittoon. Vauhti ei päätä huimaa, eikä matkan pituudella pääse vielä pröystäilemaan, mutta tuo on mulle paljon. Paino ei ole vielä tippunut mihinkään suuntaan, mutta hyvä mieli on jokatapauksessa pelkästään siitä, että olen noudattanut ohjelmaa. Tänään on vapaapäivä .

Maanantaina käytiin katsomassa J:n kanssa Transformers3 ja oli hyvä. Ei mikään erikoinen pläjäys, mutta actionia täynnä ja 3D teki jälleen kerran vaikutuksen. Tänään menen ihanaisen ystävä S:n kanssa katsomaan Jack Sparrowta, uuuuhhhh! Vielä kun ne saisivat niistä laseista tehtyä hieman sirommat ja pieninaamaisille sopivat, niin katselunautinto olisi täydellinen.

Vointi on ollut tosi hyvä, mitä nyt tuo suolisto ei aina ole yhteistyökykyinen. Vatsa toimii hyvin, välillä liiankin hyvin. Haittaa tuota normaalia kodin ulkopuolella olemista... Saas nähdä rauhoittuuko se koskaan. Toisaalta en valita, jos se on ainoa ongelma.

Pus.